Mandevu
Joined:
Jun 27, 2012
Messages:
1,531
Likes Received:
1,079
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Mar 2, 1988 (Age: 30)
Location:
Houston, Texas

Share This Page

Mandevu

Well-Known Member, Male, 30, from Houston, Texas

    1. Sivrik
      Sivrik
      if youre around anytime and wanna duel on test while i macro my char lemme know bro!
      1. Mandevu
        Mandevu
        Shit sorry just logged in to check messages lol..you ever use irc? I hardly get on. Yeah we’re both 30 lol
        Oct 29, 2018
    2. Sivrik
      Sivrik
      man the economy on this server is crazy. 30 mil for towers and shit?
    3. Sivrik
      Sivrik
      ahh ya, i remember larloch. friends with falx etc right?
    4. Sivrik
      Sivrik
      also saw there was another arawn here. jacked my name!
    5. Sivrik
      Sivrik
      ever think about making new char and guild and we beat up on some people, even 1x a week, if that? haha.
      i dont play any games at all anymore but kinda miss uo at times, was rlly nothing like it
    6. Sivrik
      Sivrik
      crazy alatar was gm here, saw he was ezekiel
      i made an account here like 4 years ago i think but honestly havent looked at uo even since back in our uosa and acrop days. so long ago man!
    7. Sivrik
      Sivrik
      damn man. three kids and married?!?!
      How time flies.
      Man things been great for me in real life etc. Long term girlfriend too, live in los angeles now after traveling all over world like crazy before that.
      havent played uo in years, dunno why but just wanted to check in again.
      weird to think how damn old we all got in a flash. think we're same age, 30?
    8. Sivrik
      Sivrik
      yoooo!
      long time no see "judas priest" haha. cant believe that was almost 14-15 years ago. lifetime.
      see you guys ended up owning this server still. dunno why but wanted to just check in and play bit UO again, guess it never really leaves ya.
      whats been up bro? is alatar, deacon, falx, and mad bob, remy any of them still around? or any other acrop or UOSA players?
      lemme know how things been!
      1. Mandevu
        Mandevu
        My man, arwana! Haha what’s up bro?? Nah man I’m the last man standing. I really don’t play much anymore, but yeah, we pretty much ran this bitch into the ground. After alatar stepped down as gm I joined up with some other guys. One of them, Pax Romain, is the best pvper I’ve ever played with. The dude is an unstoppable force straight up. But most of us don’t play much.
        Oct 8, 2018
      2. Mandevu
        Mandevu
        My schedule is just too wild. I work shift work, married, 3 kids.. it’s hard to play like I used to. What have you been up to? I play clash of clans on my phone now.
        Oct 8, 2018
      3. Mandevu
        Mandevu
        Its funny because larloch plays here, and he’s who got me into clash of clans
        Oct 8, 2018
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    -3-

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Mar 2, 1988 (Age: 30)
    Location:
    Houston, Texas
    Occupation:
    Bio Nuclear Engineer for NASA
    Controlling Sosaria