Lambs to the Slaughter

Discussion in 'PvP Discussion' started by Evil Dead, Nov 6, 2018.

  1. Evil Dead

    Evil Dead Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jul 17, 2015
    Messages:
    2,215
    Likes Received:
    4,550
  2. John5375

    John5375 Active Member

    Joined:
    Dec 23, 2017
    Messages:
    204
    Likes Received:
    45
    Butt werkt
    Nose Goblin and Evil Dead like this.
  3. UrinalCake

    UrinalCake Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2016
    Messages:
    821
    Likes Received:
    930
  4. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    Holy crap, what a slaughter. They must be embarrassed..
  5. Evil Dead

    Evil Dead Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jul 17, 2015
    Messages:
    2,215
    Likes Received:
    4,550
    I was really hoping for a flank from a battalion of booger boys armed with store bought bucklers and clubs to come to Iderp's rescue.
    Kash and Nose Goblin like this.
  6. Krothu

    Krothu Well-Known Member

    Joined:
    Jan 3, 2013
    Messages:
    163
    Likes Received:
    350
    Glorious death, and Chaos on top of a great choice of music.
    Hadrian, wylwrk and Evil Dead like this.
  7. Earsnot

    Earsnot Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jan 20, 2018
    Messages:
    1,265
    Likes Received:
    2,285
    Goon, the only thing embarrassing about last nights IDOC was how none of y'all could kill my lagging ass - on account of my scavenger agent sucking them CBD's off the floor like a mother fucking hoover.

    Thanks for letting your pets smash all those hued chests too, it was a real ball ache trying to place those 4 blockers before y'all did that.

    Thanks for the valuation too btw Urinal Cake, 6.3 mil for your 2 blockers, I was gonna say 500k as I usually do, buy or sell, but I'd mach rather sell at 3.15 each, you can make the 12.6 mil cheque's payable to iDerp - thats a lower case i upper case D.



    Holla at ya boy if you need some CBD's though.

    http://uorforum.com/threads/21-cbds-fo-sale.37946/#post-361706
  8. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    I find it hilarious that you think we have any intention of buying your blockers. Our goal was to:

    A. merk the living shit out of you
    B. place a blocker to hold indefinitely so a fort never gets placed in that spot again
    C. sell all of the banging ass loot we got after completely annihilating your crew
    D. make you reply with a salty cock swinging post

    Mission Accomplished

    GET IT! GET IT!
    wylwrk likes this.
  9. Earsnot

    Earsnot Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jan 20, 2018
    Messages:
    1,265
    Likes Received:
    2,285
    We both know Daddy's gonna make y'all sell the spots to us for waaaaay less than 3.15 a pop at some point - or - one of y'all gonna forget to refresh the spot like you did with your house behind our patio - or - you're gonna buy our blockers for 12.6 mil and get 50 of you surrounding the spot while y'all drop it to replace and hope we don't drop a blocker down like last time.

    Remember that? How much y'all make off that keep in the end? After you paid twice for blockers cause none of you cast reveal. That was jokes.

    Man I miss old CPU, those cats had class.

    Worst thing that ever happened to this server was Scuba taking a break.

    And yea, you caught a reply, you've been on ignore for a month after following me around the forums like a sneaky fart in a supermarket and it got creepy, I'm surprised it took you this long to start randomly hounding me on IRC too - but salty? Naaa dude, never, you're never gonna catch me salty, I legit have a trophy in my fort that I got for making you look like a moron when you EQ'd my fake bull factory.

    All the salt I'll ever need dripping from that trophy.

    Catch you later, I expect to see your reveal bot toons AFK outside my house for the next month, Have fun watching me earn plat.
    Seba and Valrick like this.
  10. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    I'm not quite sure why you cant't understand what indefinitely holding the blockers means. You surely can't be that dumb, but then again, you surprise me every day.

    Your post literally makes me thirsty as fuck. It is so loaded with salt I think you may develop heart disease. Please, for the love of God and your heart, just quit it with the salt kid.
  11. Earsnot

    Earsnot Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jan 20, 2018
    Messages:
    1,265
    Likes Received:
    2,285
    At some point in time you're gonna lose those blockers or you're gonna buy ours.

    Also, why all your auctions look like my auctions now? That's pretty wild......you like the big letters right? Easier to read right? Colours dope too. My hustles infectious.
    Seba and Valrick like this.
  12. Evil Dead

    Evil Dead Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Jul 17, 2015
    Messages:
    2,215
    Likes Received:
    4,550
  13. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    Always running away and getting merked in the process, how embarassing.

    Did iDerp - thats a lower case i upper case D, get a house spot right near Serp stables?
  14. SandyRavage

    SandyRavage Active Member

    Joined:
    Aug 11, 2018
    Messages:
    214
    Likes Received:
    139
    Sterling and urinal will be put in charge of refreshing the blockers and hell will freeze over before they fall. Sterling has only been refreshing his buddies house for 4 years now, I’d say he has the talent to keep them up. Also haha at fucking earsnot thinking 21 CBDs is a score! Last time infantry rage quit @Preyas took home 112 CBDs I believe.
    Last edited: Nov 7, 2018
  15. StarScream

    StarScream Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2017
    Messages:
    932
    Likes Received:
    426
    I figured you were giving this all back to arawn opps i mean Infantry
  16. UrinalCake

    UrinalCake Well-Known Member

    Joined:
    Mar 27, 2016
    Messages:
    821
    Likes Received:
    930
    *blushes*
    Earsnot and scuba like this.
  17. Cynic

    Cynic Well-Known Member
    UO:R Subscriber

    Joined:
    Aug 15, 2013
    Messages:
    3,216
    Likes Received:
    2,857
    I want everyone to realize that this is why forts will always hold insane, and increasing value.

    Some people out there want to blame idoccers for the price of forts, but the reality is that the price in controlled by the available market. The market decreases at every contested idoc. Every contested idoc has salty people who will never come to terms on a fair deal.

    This has been the problem since the dawn of time. There are blockers out there still being refreshed to spite an enemy.

    Don't get me wrong, I'm not complaining. I have a spare fort I intend to sell some day for a retarded amount of gold and this behavior just makes me more money in the long run.
  18. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    Yup, you're right and this spot will never have a fort placed in it again.
  19. SandyRavage

    SandyRavage Active Member

    Joined:
    Aug 11, 2018
    Messages:
    214
    Likes Received:
    139
    How about the shill bids on the last couple forts between friends how don’t actually pay that price? The price of forts are over inflated, just like plat was.
    Nose Goblin likes this.
  20. Nose Goblin

    Nose Goblin Active Member

    Joined:
    Jun 9, 2018
    Messages:
    617
    Likes Received:
    125
    Or El Horno buying that yew bank house, for way too many mil's, that he got stuck with after his shill bidding. It still sits completely vacant to this day.

    They've been shill bidding for a long, long time

Share This Page